از جناب آقای[...]متشکرم که هم جواب اشکال مرا رفع کرد و هم مدرک و دلیل این فتوی را نشان داد(یکی بستانی مسیحی و دیگر بخاری و مسلم سنی!)یعنی به دلیل اینکه برخی از قبایل سودان،دزد و بازیگر بوده اند شیعه می تواند گوشت قربانی را به کافر و مشرک بدهد یا در خاک دفن کند؛اما به سودانی ندهد،دیگر اینکه به جرم آنکه هزار و چهارصد سال پیش بعضی از هنرمندان سودانی به مدینه آمده اند و در مسجد پیغمبر می رفته اند و می خوانده اند و موجب تفریح خاطر پیغمبر و همسرش می شده اند،امروز باید از سودانی ها انتقام گرفت!
ثانیا حاجی شیعه، امروز که در منا گوسفند می کشد،از سیاهپوست گرسنه ای که آمده تکه ای از گوشت گوسفند او را که می خواهد زیر خاک کند ببرد برای زن و بچهء فقیرش،باید تحقیق تاریخی کند که آیا وی از اخلاف همان قبایل بازیگر است که «بستانی» در دائرة المعارف آورده یا شجره اش به آن دسته از مطربان سودانی که چهارده قرن پیش در مسجد النبی رقص و بازی می کردند می رسد؟که اگر این سیاه لخت پابرهنهء گدا که به دنبال سیر کردن شکمش پیاده به منا آمده،طبق اسناد تاریخی و مدارک مسلم و علم الرجال و علم انساب و ارائهء کتب تاریخی و سیره و ملل و نحل و شجرهء معتبر به حاجی آقای ایرانی ثابت کرده که او از اولاد و احفاد آنها نیست،حاجی آقا می تواند به او اجازه دهد که از لش گوسفندش یک تکه بکند و ببرد(تازه به نظر و حدس آقای[...]که به سلیقهء شخصی اش حکم را توجیه کرده و معلوم نیست از نظر صاحبان اصلی این فتوا مجاز باشد!)و اگر دلایل سیاه کافی نبود و حتی معلوم شد که او از اولاد و احفاد یکی از همان نوازنده های سودانی در مسجد النبی عصر پیغمبر اکرم(ص) است،که باید رانده شود و از کافر و مشرک بدتر است و باید به این گناه نابخشودنی جدّ پنجاهمش از گرسنگی بمیرد!!!
ادامه دارد...